Minnen♥

Idag Fredag 18 maj är det exakt ett år sedan vi var i england. Jag och ca 20 andra elever ifrån min skola. Vi bode som utbytes studenter i varin familj. Kan verkligen inte förstå att det var ett år sedan, kommer ihåg det så väl. Fast de kommer jag nog alltid göra. De är en av de roligaste resorna jag gjort i mitt liv, det gjorde mig starkare och modigare som person och det var extremt roligt.

Jag bode hos en otroligt snäll tjej som heter Emma(hon brevid mig i bilden i mitten), saknar henne otroligt mycket. Love you and will never forget you!


Om du någonsin får möjlighet att göra en sån här resa tveka inte, även om du inte är så duktig i engelska. Jag är inte alls bra men jag klarade mig utmärkt och du får garanterat minnen för livet.


Kommentarer
CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du sover gott inatt :D

2012-05-19 @ 01:17:46
URL: http://bruudar.blogg.se/
EMMAS!

vad kul!!

2012-05-20 @ 18:57:26
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback