Summer break!

I helgen åker jag ut och seglar med min familj, vi kommer hem någon gång vecka 30. Jag tar då en bloggpaus eftersom att jag inte kommer ha tillgång till internet på datorn. Mobilen funkar ju självklart men jag kommer inte ha så mycket att blogga om! Mest bara om hur vill seglar, solar, badar och så! Det kan hända att jag slänger in ett inlägg då och då men det kommer inte vara som vanligt. Linus är hemma och vaktar huset, kommer sakna honom grymt mycket!
 
Följ mig på instagram, där kommer jag finnas under hela semestern! Sök på elinjohansson96
 
Jag hoppas ni kommer att forsätta läsa min blogg eller i alla fall återkomma när jag kommer hem. Då kommer jag ha mer bilder än någonsin att visa upp!
Hoppas ni kommer ha det underbat. See ya!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback