Gotland

Är nu hemma efter några otroliga dagar på gotland med bästa Fanny! Vi hade det jätte bra och det var för det mesta soligt! Har nu massvis med kort att visa dock är de flesta ego-bilder på mig och Fanny. Okej men vad har vi gjort då? Första dagen var vi i lummelundagrottorna, en jätte stor grotta på gotland. Sen var det midsommar! Bilder kommer. I lördags var på på bodabrog, det var ju riktigt kul och i går var vi inne i visby och shoppade lite och tog en hel del kort. Jag tror inte att jag har skrattat så mycket som jag har gjort de här fyra dagarna, vi har haft den såååå himmla roligt.
 
Flera kort kommer, kände mig bara tvungen att blogga! Blogg.se appen har inte fungerat så kunde tyvärr inte blogga men nu är jag tillbaks.

Kommentarer
Moa

jättefin bild på dig elin! :)♥

2012-06-25 @ 20:39:59
URL: http://littlemoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback