Gammla fotografier

Har fotobrist och hittade några gammla bilder tagna för ca ett år sedan som jag har redigerat lite.


Idag har jag inte gjort mycket, för er som vill veta. Jag vaknade upp i båten och under dagen har vi seglat lit, vi kom hem nu på eftermiddagen och sedan dess har jag bara chillat runt hemma. Nu är det bara att ladda om till skolavslutning och sista dagen i grundskolan. Det är med blandade känslor jag kommer vakna med imorgon. Glad för att det snart är sommarlov och ledsen för att det är sista dagen med alla underbara människor jag lärt känna.

Vi kommer att börja skolan klockan 16.00 (sent och ovanligt, jag vet) vi kommer då att äta tårta och få våra betyg. Sen kommer vi att gå tillsammans ner till skolavslutningen på enavallen. Efter det ska jag troligtvis på fest med en hel del 9:or.

Kommentarer
▲ linnéa - fotoblogg

SV: tack detsamma! :)

Följa varandra via bloglovin'? :)

2012-06-10 @ 21:45:00
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback