Bad update! Yes I know

Jag är ledsen att jag inte har hunnit med att uppdatera bloggen på några dagar, i lördags firade vi mamma, hon fyllde 40 när vi var ute och seglade. I söndags träffade jag Fanny efter ca 4 veckor, vilket var toppen! I går(måndag) så började jag sommarjobba på pappasjobb (värmeverket) vi målar och rensar ogräs för det mesta. Jag börjar 7 och jobbar till 16.00 så det är ganska långa dagar men det kommer kännas värt sen när man får lönen!
 
Igår efter jobbet åkte jag och Fanny till uppsala för att hälsa på Gustav, han var med i en allvarlig bilolycka utanför västerås, ni som bor här i närheten har säkert läst om det i tidningar eller på facebook. Det var jobbigt och läskigt att se honom skadad. Vi hoppas verkligen att han får komma hem snart. Har jag någonsin nämt om hur svårt det är att hitta i uppsala och hur mycket jag hatar sjukhus?
 
Hoppas ni orkade läsa min fina text om vad jag haft för mig den senaste tiden.
Ni kan också se att jag har bytt ut bilderna i header, bilderna är tagna under seglins semestern med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback