Måndag och det är sol!

Måndagar är inte min favoritdag! Som ni kanske vet vid det här lagret...
Skoldagen var helt okej, vi jobbade mycket med vår kabaré som vi kommer att ha i slutet av 9:an! När jag kom hem gick jag och Lina till musikskolan. Nu är jag hemma igen och det är sol ute! Happy, satt nyss ute och solade men solen försvann bakom huset och jag känner mig tvungen att pluggga:/
Första gången jag ser solen på flera dagar, det känns underbart.

Ja nu ska jag sätta mig och försöka göra klart min svenska för grundskolan! Det känns rätt cool, hahaha!

Måste hinna bli brun till avslutningsbalen!


Kommentarer
Louisesandberg '

- tja !

är du en sån person som brukar köpa mycket kläder men

inte har suuper mycket pengar? då tycker jag absolut

att du ska gå in på denna sida : http://www.gratisklader.se/?r=201871



genom att bli medlem kan du få som högst present kort på 250 kronor ! jag lovar dig det är fett nice ;)

om du blir medlem, adda mig på ssandberg ! :D

kram /louise

2012-04-23 @ 16:53:16
URL: http://louisesssandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback