Öppethus på Westerlundska

Hej allihoppa!
Hoppas eran dag har varit okej, min har faktiskt varit helt okej allt i skolan flöt på som vanligt!
Nu ska jag äta middag och sedan gå ner till Westerlundksa gymnasiet på öppethus. Ska kolla runt lite på det olika linjerna även fast jag i stort sätt redan vet vilken jag vill gå.
För er som inte vet det så blir det nog teknik efter som att jag vill bli något typ av akitekt och sen så älskar jag ju att fota och desiga...

Efter det ska jag och några kompisar gå på Breaking Dawn åh gud den kommer förhoppnings vis vara super bra. Har läst alla böcker så vet ungefär vad som kommer att hända.
Så kvällen kommer bli riktigt hälig :)


Kommentarer
ninni

sV: så lite så! :)

2011-11-16 @ 22:10:43
URL: http://ninniisabella.blogg.se/
Bea

Fint inlägg :) !

Hur är det med dig idag?

Kram Bea

2011-11-17 @ 11:55:24
URL: http://svettlukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback