Konfa sen stan!

Hej kom nyss hem från stan! har varit och köpt present till Sanna och Lovisa som fyller år på torsdag :)
Innan var vi på konfan som började idag, berättade det i förra inlägget. Det var rätt ok!
Vi gick upp o tornet i vårfrukyrkan det var häftigt men läskigt eftersom att jag är rätt höjdrädd!

Några bilder från dagen:


Fanny och sanna uppe i tornet! :)

Vi körde någon fotlek inne i kyrkan som inte alls har med konfan att göra men det är rätt vanligt i våran grupp vi har inte haft någon lektion alls men vi lär oss endå, hehe :)

Vi var på stan efter som jag berättade och jag hittade en fotlänk.
Men tyvärr kan jag inte lägga upp vad jag köpte till sanna och lovisa eftersom att det är stort riskt att dom kollar in här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback