En helt vanlig dag!

Tänker inte berätta vad som händer i skolan för det är inte det roligaste att läsa om!
Men något jag måste berätta visligen har det men skolan att göra men det är faktiskt en av det första gångerna vi gör något projekt som jag faktiskt tycker är kul!
Vi ska planera ett fotografi sen ska vi få fota! och skolan har fixat fotoshop så det kommer bli kul! :)
Fast jag har ett litet problem jag vet inte riktigt hur jag ska få fram ett budskap i en bild, men oroa er inte jag kommer på något!!


Nu har jag faktiskt inget mer bestämmt idag eller kanske cyklar till sanna efter middagen om jag hinner och om jag orkar, det är faktiskt en bra bit dit, synd tycker jag.....

Bjuder på en bild ifrån i sommras, saknar att ha sommlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback