We are the champions...

Man kan säga att allt vårt slit i fyra års tid har lönat sig, jag kommer att gå ut 9:an med 8 MVG:n (om jag klarar sista redovisningen) två G:n och resten VG:n. Vi har bara två dagar kvar tills deadline och jag har en matteredovisning kvar. Sen har vi bara en vecka kvar till sommarlov. Det känns riktigt bra. Det enda sorgsa är faktiskt att vi har börjat inse att det bara är ca en vecka kvar i skolan sen kommer man alrig träffa vissa personer igen. Aldrig mer skollunch i matsalen, PH, BG-samling, gå runt arenan. Men det jag kommer sakna mest är allt skratt!

En bild ifrån sommaren 2011




Kommentarer
sarabirnbaum

Hej! Snygg design på bloggen hörrudu, älskar bloggar med enkel och stilren! Hur stor bredd kan du ha på dina bilder i dina inlägg som max?



kram!

2012-05-30 @ 20:09:51
URL: http://sarabirnbaums.blogg.se/
CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en fortsatt bra kväll sötis :)

2012-05-30 @ 21:13:20
URL: http://cassandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback