Om 4 veckor har vi sommarlov.

Ändast 4 veckor kvar till sommarlov! 4 veckor kvar i grundskolan, det känns riktigt konstigt. Har hittat en klänning till balen och en klänning till skolavslutningen vilken känns toppen. Måste bara komma på hur jag ska göra med mitt hår, åhh panik! Nu börjar jag längta till sommarlovet men känner mig absolut inte redo! Är inte redo att ta farväl av alla människor, har massor kvar i skolan! Det är vad jag går och tänker på nur förtiden.


Haha, hade ingen bild att visa så det får bli en på en av mina balskor! Måste bara säga att jag är verkligen ingen tjej som är van att gå i klackskor, så det kunde tyvärr inte bli en hög klack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback