En fullspeckad dag!

Hello!
Här sitter en lagon trött tjej och skrivet! Dagen har varit riktigt händelserik. Först var jag ju till tandläkaren vilken kändes helt onödigt efter som att mina tänder såg jätte fina ut! Sen i skolan hade vi först hemkunskap och var lite lagom nervöra eftersom att direkt efter hade vi engelska NP muntligt! Engelskan gick väl helt okej och jag fick MVG på Hemkunskapen! happy, så nu får jag MVG i det som slut betyg!

Jag gissar att ni har slutat läst för länge sedan! Det där var kanske inte det roligaste jag har skrivit någon gång! hehe aja det var iallafall min dag!

Nu sitter jag och nöter några länder och huvudstäder i Afrika och Asien! Inte världens roligaste.

Love this pants! Ni har säkert sätt dem förut på bloggen men kan inte låta bli att dela dem!

Kommentarer
Olivia

Åhh, sånadär vill jag också ha ! :) Varifrån är de? Fin blogg annars ;)

2012-03-28 @ 18:08:37
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/
Linda

va fint:D

2012-03-28 @ 19:15:17
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback