Info till alla läsare!

Hej på er! Jag är ledsen att jag inte uppdaterar bloggen lika mycket som förut. Jag sommarjobbar och när jag inte är på jobbet vill jag njuta av mina sista dagar på sommarlovet utan att känns mig tvingad att blogga! Jag kanske slänger in något inlägg då och då men inget jag kan lova. Jag kommer troligtvis att göra en ny blogg när skolan börjar, med mycket mer foton och en hel del mode. Jag har miljontals bilder att visa ifrån sommaren. Varför jag vill göra en ny blogg är för att jag vill ha ett bloggnamn som är lätt att komma ihåg. Hoppas då att fler besökare kommer tillbaks. När jag har gjort min nya blogg kommer jag att publicera länken här så att ni ska kunna hitta dit. Hare gött och njut av det sista av sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback