Godmorgon!

Godmorgon på er!
Hoppas allt är bra! Idag är det söndag, humh undra vad jag ska hitta på då? Jag har faktiskt ingen aning, började igår med att ränsa bort massor med böcker jag har i min garderob! Nu undrar ni nog varför jag har böcker i min garderob! Jo jag har en ganska stor garderåb som man kan gå in i! Så där jag inte har kläder förvarar jag lite andra grejer! När jag var liten läste jag lite då och då och nu har jag massor med barn, tonårsböcker som jag ska sälja. Så får väl ta och försätta med det, (inte det roligaste man kan göra, men,men!)

En av alla mina sommarporträtt jag har här på datorn!


Kommentarer
elsa!

allt bra?:D<3

2012-04-01 @ 12:20:36
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback