En helt vanlig måndag...

...eller inte!
Som ni nog har lagt märke till i bilderna, fyller min syster år idag! Hon och Anton(min bror) fyller väldigt tätt.
Grattis till dig min fina syster! Jag älskar dig massor! Hoppas din födelsedag har varit toppen. Nu har du blivit en fjortis, hehe lite kul att säga till henne! För hon blir så himmla arg...
Syskonkärlek till dig!

Våra fina cupcakes jag och Lina gjorde, visst blev dem fina eller? För att vara första gången kanske?

Nu till något helt annat, idag eller egentligen igår skulle vi få reda på om vi preliminärt har kommit in på vårat första val till gymnasiet. Efter mycket krångel med skolan datorer kunde jag äntligen logga in. Blev riktigt glad när jag såg att jag blivit antagen. Grattis till alla som kom in på ert första val!
Nu ska det mycket till om jag inte skulle komma in eftersom att jag har mycket högre meritpoäng en den lägsta har!

En Händelserik måndag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback