En dag hemma hos Fanny

Hello!
Cyklade till Fanny i morse! Hon, jag och Freja kände oss tvugna att plugga matte! Det gick väl helt okej inte för att vi hann med så jätte mycker! Men vi hade iallfall kul det är ju det viktigaste när man har lov.

Imorgon åker Jag,Fanny och Jessica till stockholm, längtar! Det kommer säker bli toppen och väldigt roligt! Med mycket skratt. Älskar min och Fannys humor, vi skrattar verkligen åt allt! Älskart

Inspo ifrån weheartit.com


Tog kort på kläderna jag köpte igår men måste vänta med att lägga in dem i datorn tills kameran har laddad klar! Så de kommer upp här snart, lovar!


Kommentarer
CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack sötis! :D allt bra?

2012-04-04 @ 19:49:58
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback