Plugg,plugg

inte det roligaste inlägget man har gjort men, men!
Kom nyss ifrån so blocket. Har suttit och skirivt ner allt jag visste om Buddhism, det blev 5 sidor. Fråga mig inte hur jag orkar men vad gör man inte för att få bra betyg!

Ska gå raka vägen ner i duschen nu och sen blir det nog att sätta sig framför tv.

Vad annars har hänt idag. Vi hade orientering idag, i en jätte lerig skoj. Alla kom tillbaks till skolan och var jätte leriga om skor och byxor. och sen pricket över I:et så började det regna! Inte det roligaste man har gjort!
Sen när man kommer tillbaks tillskolan fick man reda på något väldigt stort! Det är så att det är några i enköping som har haft en skvaller blogg, där det har stått massvis med hämska saker om folk i min ålder. Bloggen blev polisanmäld och idag kom det upp vilka som hade bloggen. Blev väldigt förvånat, det var några i 9:an på min skola allså i min årskurs. Tänker inte berätta vilka men om har har facebook vet du nog redan!

Bjuder på en sommarbild!


Kommentarer
N I L A M ♥

jag bara älskar den där bilden :D

2011-09-22 @ 11:40:29
URL: http://nilamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback