Jag har verkligen otur när det gäller mobiler!

Gissa hur glad jag var att äntligen få tillbaka min mobil idag, den har varit inne på lagning och jag har behövt haft en jätte dålig mobil. När jag kom hem från skolan kom jag hem och pappa hade hämtat mobilen och smart som han var så glömmde han sim-kortet i lånemobilen så han fick springa tillbaks till affären. När han kommer igen sätter jag mig ner och försöker få igång internätt och försöker samtidigt att plugga matte. Så mobilen liksom slocknar och sen när jag försöker få igång den igen, har samma fel uppståt som förra gången, att jag inte får igång det!
Snacka om att jag har otur när det gäller mobiler!

Så det var bara att spinga iväg till mobil affären och nu har jag en låne mobil igen. suck!;(
fast nu kommer jag troligtvis få en ny mobil, dom skulle skicka in den på reklamation!

Så har min eftermiddag varit! kul va?? nej tror inte riktigt det!
Och inte mer med det så har jag massor att plugga! måste redovisa fyra grejer imorgon!




Nu till något helt annat håller på med en ny header, massar den här, eller tycker ni att jag ska ha något helt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback