fanny och jag har så bra humor♥

Tjena allihoppa!

Sitter nu och lyssnar på musik och har det ganska bra, skulle behöva ta i tu med min SO som ska in imorgon!
vad har händ idag då: jo skola som vanligt, rätt okej faktiskt. Har inte skrattat så mycket på länge som jag och fanny skrattade idag! Det var så här att fanny höll på att öva till sin engelska redovisning och så frågade hon mig vad några ord betyder och eftersom att jag inte är den bästa på engelska så visste jag inte. Då gick vi in på googletranlate ja och som ni vet så suger den hemsidan! Enligt det som vi fick fram där så skulle vinklarana, saxarna och så var det något mer konstigt tagit över storbritannien.
Och sen så gick vi och frågade en lärare och gissa vad hon sa! samma sak! ni skulle ha sätt vad jag och fanny garvade. Fast sen när vi visade hela meningen så fick vi äntligen rätt svar! haha vad kul vi hade asså!

Nu som sagt så ska jag plugga SO även om jag vill eller inte så är det ett måste.

Bjuder på en natur bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback