Dagen♥

Känner mig riktigt trött men kan inte gå och lägga mig innan att ha gjort ett blogginlägg!

Ja den här dagen har ju inte varit så speciellt, kanske inte den mest roligaste dagen! Som ni nog vet så spenderar jag mina vardagar i skolan.
Idag var det riktigt stressigt, vi håller på med en bilduppgift, riktigt kul iallfall om allt fungerar som det ska.
Skolan har fixat Photoshopp så vi fick jobba med det, men eftersom att det blev så stressigt så han jag inte riktigt lära mig allt jag ville. Men jag blev iallfall klar med bild uppgiften det är det viktigaste, kanske visar up den här om jag får lust.

Nu funderar jag på att lägga mig i min säng och läsa en tidning eller kanske sitta kvar vid datorn ett tag.

bjuder på en bild på min urgulliga katt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback