13 september

Rolig rubrik va?, nej jav vet!

Kom hem från skolan för ett tag sedan och just nu har jag faktiskt inte så mycket som jag ska göra! elr jag skulle väl behöva plugga men,men!
var och pratade med SYO:n idag (skolochyrkesvägledaren)
När man tänker efter kommer det faktiskt bli rätt kul att börja på gymnasiet, att verkligen få plugga det man vill...
ja men fick ändå svar på några av mina frågor! T.ex o man ska bli inredningsakitekt så kan man gå antligen natur, eller samhälle och sen så finns det en speciell skola i Stockholm som har med inredning att göra, men har ingen lust att pendla till stockholm varenda dag!


kom på att jag har den här kurs biljetten till Nikons fotokurs i stockholm, någon mer som har såna här biljetter! vill inte gå själv??...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback