1 september 2011!

1 semptember, vilket betyder att det är höst nu tråkigt men jag säger som kicki sa "det är snart sommar igen".

Dagen har inte varit den bästa hade jour hela dagen vilket betyder att man sitter i cafét och tar hand om disken. Inte det roligaste man kan göra om man verkligen behöver plugga.

bara att ord till min vänner! vad som än kommer att hända och har hänt så kommer jag alltid minnas er som en något extra, varje gång jag kommer tänka på er så kommer jag minnas en tid i livet!
Förhoppningvis är den tiden i livet inte slut än!


Fick nyss reda på att 25 sep har vi konfa återträff, gud vad kul det kommer bli hoppas bara att dom flesta kan! Saknar våran grupp riktigt mycket♥

Bjuder på en kanske lite höstig bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback