Westerlundska!

Hej på er!
har precis kommit hem från Westerlundska gymnasiet. Det ända i enköping, haha!
det var info där dom berättade om alla program och så! det var ändå rätt intresant börjar mer och mer vilja gå på Teknik programet. Även fast det är så kallad "nörd" programet, haha nej skoja bara! Men eftersom att jag mer och mer har funderat på akritekt eller inrednings arkitekt så känns teknik rätt. jag och mina föräldrar stande kvar och pratade lite mer några lärare och dom rekomenderade teknik programet eftersom att man får jobba mycket med design och med vissa dator program där man göra just hus.
Jag tyckte att det lätt roligare än naturprogramet men får helt enkelt se vad det blir!

Nu funderar jag på att rätta min engelska eller så ska jag bara slänga mig i soffan och lata mig innan jag går och lägger mig och taggar fredag och helg!!
grymt skönt det ska bli med helg!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback