Söndag morgon

Godmorgon på er!
Kommer precis ner ifrån frukostbordet och ska ta mig och göra mig ordning för dagen!
Sista dagen på en rätt bra vecka och jag inget planerat.
Känns riktigt bra, skulle väl behöva plugga lite men frå helt enkelt se om jag pallar det, eller inte.

Hoppas eran vecka har varit toppen, min har varit rätt okej. Ett stort pluss var att vi var lediga i fredags!



Mångar har frågat om jag tycker att Nikon D3100 fungerar bra o.s.v.
Jag tycker att den fungerar helt okej. Jag har haft den i några månader så är inte expert på den men kan det flästa lägena bra nu och har börjat förstå mig på hur man använder de manuella iställningarna. kameran är ett bra tips till dem som är nybörjare på systermkameror men ändå vill ha en bra kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback