Skolan+frisören

Det är det som har hänt i mitt liv idag!
Först var man in skolan som vanligt sen hann man precis hem för att gå till frisören, så nu är mitt hår kort!
nej inte riktigt så kort klippte bara topparna så det ska väll inte vara för stor skillnad.

nu har jag precis ätit middag och funderar på om jag måste plugga, städa mitt rum eller bara sätta mif framför Tv:en och slappa! :)

Bjuder på tre ego bilder, försökte ta lite bilder innan middan på mitt ny klippta hår men lyckades inte så bra!

Kommentarer
AMANDA | www.aamandanathalie.blogg.se/ ♥

Svar; Okej vad kul! Vad fint håret blev!:D <3

Allting är bara bra med mig,:D <3

2011-10-18 @ 18:03:38
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback