25 oktober


Tisdagens skoldag är avklarad efter ett spanska prov, en idrott, en föreläsning och lite plugg.
Slår vad om att jag kommer få träningsvärk i magen idrotten var så himmla jobbig, eller iallfall om man tog i...

Är as trött nu men ändå har jag massvis med grejer jag måste göra innan man kan gå och lägga sig.
Måste plugga till No provet, plugga till spanska redovisningen, plugga till Spanska förnationella enskilda samtalet... Nej nu vill ni nog inte höra mer haha! ja som ni nog förstår har jag skit mycket att göra!

hoppas ni har haft en riktigt bra dag, tisdagar är inte min favorit dag men det kanske är någons av er!


Kommentarer
CASSANDRA - tävling!

sv; jarå. själv?:D

2011-10-25 @ 19:53:52
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback