Plugg och lite prat!

Spenderat eftermiddag men fanny, igen! hehe vi pluggade So inför provet på Torsdag. Det gick rätt okej. vi satt också och snackade lite om allt möjlight! Fun isn't it :)

Annars har dagen varit helt okej, idrott i skolan och att gick bra förutom att jag snubblade och har ett rivsår på benen, fråga mig inte hur jag lyckade för på något annourlunda sätt gör jag det alltid...
Förutom det har allt gått helt okej. Men aja slut snackat om skolan.

... fast kom på att det är nästan det ända som finns inut i mitt huvud right now. vare sig man vill eller inte så är det något som man måste.

Nu ska jag snart slå mig ner i soffan framför tv:n och kolla på The secret life of the american teeneges. En riktigt bra serie jag tycker ni ska kolla på den går på kanal 11 klockan 20.00 på tisdagar! Men innan det så måste jag rätta min eng, boring!

Bjuder på en höst bild, nej nu tycker jag verkligen att det ska komma snö. Förra året så här års hade det faktiskt kommit snö :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback