Gårdagen!

Som ni nog märkte så hann jag inte blogga så mycket igår...
Det var för att jag hade lite andra saker för mig! På förmiddagen satt jag framför datorn och pluggade engelska sen runt 16.00 åkte vi (jag och min familj) till västerås. Först till farmor och farfar och sa hej och sen vidare till ett par kompisar. Där vi blev bjudna på middag och så...
Det var som alltid jätte mysigt och vi kom hem mellan 24 och 01 på natten så orkade inte blogga, hehe.
Det var min lördag hoppas ni hade en lika bra lördag som jag!

Nu har jag precis bakat en gladkaka med min syster för att fira farsdag!
Bjuder på en bild från förra vinter, åh gud vad jag längtar och vill ha snö är så himmla trött på att allt är så grått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback