Två dagar kvar!!!!!


Hej, bara två dagar tills vi åker till England, gud vad tiden har gått fort!!

Här kommer lite info om  veckan som kommer :D

Planet går 07.50 på onsdag vilket betyder att vi kommer att åka från Enköping 04.50.
När vi kommer fram så kommer en skolbuss och hämtar oss (hoppas det är en sådan där gul skolbuss som man ser i filmer, hehe) sen kommer vi att få träffa dom vi ska bo med :D
På torsdag och fredag kommer vi att får följa med som vi bor hos och vara med dom på deras lektioner!

Sen i helgen har jag ingen aning om vad vi ska göra! det blir en överrsakning tror jag hehe :D
På tisdag kväll kommer vi troligtvis ha en "avslutnings fest" alla tillsammans.

Jag tror och hoppas att vi kommer att shoppa och ta mycket foton under veckan, eller jag låvar att det kommer att bli mycket foton :D

Oh gud blir sjukt nervös när jag skriver om det här men samtidigt längtansfull<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback