Del 4 bilder från England!

Heej här kommer del 4 bilder från England!

På måndagen jobbade vi i en studio på deras skola! Det var verkligen super kul, och en annan cool sak är att det har ett eget radioprogram, jag och några andra fick vara där inne och prata i radion. Grymmt läskigt men kul!


Vi gjorde ett nyhetsprogram!

Vi som inte skulle vara inne i studion fick sitta och jobba i ett annat rum, det var sjukt häftigt för vi kunde se dom i bild på tv:en


Nästa dag åkte vi ut vid den Engelska kusten och filmade! Det var verkligen jätte blåsigt, men intressant!


Ja som ni ser var det hur blåsigt som hälst!!!!



Massor med maneter låg på stranden pga tidvattnet! ni ska bara veta hur stor skillnad det var på tidvattnet på fm var vattnet så långt bort att man knappt såg det men sen på em var det jätte nära stranden!

På kvällen! Emma och jag redo för avslutnings festen! eller vad man kan kalla det!


En bild som emma har redigerat! Gud vad jag saknar henne och alla andra! <33

På båten!


En bild som togs efter festen! Gud vad sorligt det var! Efter ett tag stog nästan helften av alla och grät!

Det var några bilder från England, la inte ut alla pga att jag har jätte många som liknar varandra och så vidare!
men om ni vill se massor med fler bilder besök min profil på facebook! Där finns det ca 120 bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback