Hemma!

Heej!
Nu är jag hemma från Falun!
har massor med bilder att vissa, men nu är jag värkligen as trött!
Sov lite på bussen på vägen hem men eftersom att man har gått upp 6 hela veckan och idag var man tvungen att gå upp enu tidigare pågrund av att vi var tvungna att städa!
men nu är jag iallafall hemma!
Det känns väldigt skönt men kommer endå sakna att vara där uppe*)

Här kommer lite bilder som säger lite mer vad vi har gjort!


I bussen



Seriösa människor som jobbar med våran vinnar skylt!<3



Våran stökiga rum!

fler bilder kommer!!<3



Kommentarer
Moa

har två saker att säga ^^

1. Min bild ^^ på den seriösa gruppen alltså :D

2. Om ni tyckte dy hade stökigt så var ni inte inne i danne, gurra och deras rum xD

2011-03-26 @ 19:38:28
URL: http://littlemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback