51 dagar kvar!<3

heej!
Nu är det bara 51 dagar kvar tills vi åker till England!<3
är forftarande väldigt nervös över hur det kommer gå men förhoppningsvis kommer det att gå jätte bra:)

För er som inte har någon aning om vad jag skriver om så ska jag och 19 elever till + 2 lärare åka till england!<3
varje elev ska sova i en engelskfamilj, ungefär som en utbytesstudent!
Sen i januari nästa år kommer de hit till sverige!<3
Vi kommer att gå i en egelskskola och få uppleva deras kultur! lite läskigt men väldigt spännande!

En bild från bolton där vi kommer att bo!






Kommentarer
Agnes

Hej

Jo jag har en Goodiebag tävling på min blogg det är lätt gå in på min blogg och läs mer där !!

kram snygg blogg

2011-03-28 @ 19:04:45
URL: http://mascaraface.tumblr.com
Agnes

Hej

Jo jag har en Goodiebag tävling på min blogg det är lätt gå in på min blogg och läs mer där !!

kram snygg blogg

2011-03-28 @ 19:05:48
URL: http://mascaraface.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback