Tre dagar kvar.....

tre dagar kvar innan sommarlovet, har väldigt mycket att göra innan men, men så förlåt om jag inte hinner blogga så mycket. Ska försöka så gott jag kan!

Tisdag: Utedag i bressand med skolan. Hoppas verkligen att det blir fint väder!

Onsdag: Ingen aning om vad som händer i skolan, men eftersom att sanna tvingade mig att servera på niornas bal så ska jag göra det på kvällen. Det blir nog endå rätt kul om man inte gör bort sig! Måste hitta något att ha på mig!

Torsdag: Skolavslutning, ska ta massor av bilder och så får ni se min klänning, men jag är rädd för att många kommer ha en likadan som jag eftersom att jag var smart och köpte den på H&M :/
Vi kommer gå till skolan till 11 och sen ska jag och massor med andra vänner äta lunch tsm! troligtvis kommer vi gå och köpa vad man vill äta och sen sätta oss i någon park! :D

Känner mig verkligen taggad inför lovet men endå inte eftersom att vi börjar nian nästa termin och det betyder ännu mer plugg och nationella proven :( men det behöver jag inte tänka på nu som tur är!

Har inte så mycket nya bilder men här kommer en jag tog förra sommaren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback