Planer för sommarlovet♥

har rätt mycket planerat här framöver, så jag tänkte att det är lika bra att skriva upp dom!

Vill bara säg att jag tycker att du verkligen var jätte modig Moa! som vågade hålla tal på skolavslutningen även fast du var så himmla nervös. Skulle aldrig vågat det. 
Jo Moa är elevrådsordförande på våran skola och som tradition ska man hålla ett tal.
Besök hennes blogg här

Okej nu till mina planer för sommaren!

Nu på måndag och två veckor framöver alltså v. 24 och 25 har jag komfa läger. Tar konfirmation på söndag efter middsommar!.
V. 28 elr 29 åker jag och min familj ut och seglar i några veckor. Hoppas verkligen min mobil håller då annars............
Sen har jag faktiskt inget mer bestämmt med det kommer säker upp massor med saker!
Som t.ex sanna och lovisa fyller år.



Två bilder från idag! Älskar verkligen sommaren och nu e det här!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback