Nu är man konfirmerad!

Ja nu är man konfirmerad då!!! Nu äntligen börjar sommarlovet på riktigt :)
Men det ända dåliga är att jag kommer sakna er alla i min konfa grupp ni är så himmla underbara och vi måste bara träffas igen :)

Och gissa vad jag fick i konfirmations present ...... Jo en systemkamera, är så grymt glad! Nu ska det äntligen blir riktiga bilder på bloggen!
Sen fick jag jätte fina smycken och en sak man lägger smycken i, det var verkligen skönt att ha något man kan lägga smycken i annars ligger dom bara utsprida runt om i hela huste :)
tack släkten och familjen för dagen och framför allt hela min konfa grupp, kommer aldrig glömma er! <3

Här kommer lite bilder från konfirmationen



Ja vi var ju lite finare när vi hade bytt om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback