Chill♥

Kommer precis hem från skolpakerken! var där med några sköna människor b.la sanna och fanny! :)
Först cyklade man allt vad man hade till donken(Mc donald) och träffade sanna, fanny och frida och sen vidare ner på stan och köpa glass! Sen gick vi till skolpaken (mysigt) (A)!!

Nu har jag packat, fick veta att jag ska till v-rås imorgon och sen vidare till mormor och morfar!
Vi ska på en "hämlig resa" har varit på det ända sen jag var liten så det är som en tradition! Fast i år vet jag vad vi ska och det kommer bli riktigt kul! Fast kan tyvärr inte skriva det för mina syskon vet inte......

Men tar med kameran och jag slår vad om att det kommer komma ut lite bilder när jag kommer hem!!!
Är borta tills på söndag!


Nu känns det som att jag har dom här kläderna på mig på alla bilder men det är bara för att jag tog bilderna på samma dag och kan inte gå runt och byta om hela tiden, hoppas det inte gör ngt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback