Vinter NEJ tack!!

Tjeenare ja nu vill jag värkligen att vintern ska ta slut, idag gick jag, lina, mamma ända till klubbholmen för att få "lite" motion (ca 7 km) sen ficka vi där och pappa och anton fiskade usch tråk värkligen inte min grejjj eftersom att jag inte har något bra tålamoood. men tog lite bilder...

nu ska jag nog bara slappa resten av dagen tror inte att mina ben orkar så mycket mer!







Hoppas det var de sista bilderna för den här vintern, troligtvis inte men, men!!

Juste efter sport lovet någon gång kommer vi få veta vilka som kommer att få följa med till england, hoppas det värkligen blir jag, för man får värkligen bara en sån här chans en gång i livet om ens det!!!<3

pösss Elin<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback