Tjaa<33

Tjaaa kom inte på någon bra rubrik sorry!

Tänkte göra en rolig sak, eftersom typ jätte många bloggar har det vill jag inte vara en som inte har gjort så<3

Dag 1♥ tjejen bakom den här bloggen

Dag 2♥ Bild på mina närmaste vänner

Dag 3♥ verktyg jag använer till bloggen (t.ex kamera)

Dag 4♥ skönhetsprodukter jag använder (t.ex smink, schampo)

Dag 5♥ något minne med min familj

Dag 6♥ något minne med mina närmaste vänner

Dag 7♥ bild på min familj

Dag 8♥ Mina intressen

Dag 9♥ Viktiga saker i mitt liv

Dag10♥ Mina favorit kläder


Humör: glad

en bild i repris från knc<3


pösss ELin<3

Kommentarer
spea

tack så mycket dsm :)

2011-02-01 @ 21:24:23
URL: http://jstarlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback