Planer för sportlovet!

Planer för sportlovet en så länge<3

kanske åker till farmor och farfar måndag till onsdag
och då ska jag och lina shoppa i V-rås<3

på lördag har anton troligtvis handbolls match vill hälst inte följa med eftersom att det är drygt att bara sitta och titta men mamma och pappa kanske har lite andra planer så kanske följer med en då....
sen e det roligt att kolla på handbolls matcher:/

sen har man inga mer planer inte som jag vet<3

asså fett skönt med sportlov känner mig värd det efter väldigt mycket i skolan<3
även fast jag inte e klar med allt och det återstår bara en dag så känns det rätt ok......


pösss Elin<333



en söt bild på sanna och moa som man hittade bland alla bilder<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback