"normala"

Heeej!
är hemma efter en dag i skolan och allt är nu tillbaks till det "normala"
måste kanske gå ner och plugga lite, känns som att det skulle behöva men facebook känns en aning roligare hahah:)

Är nöjd med dagen:)
Fick reda på ett matteprov idag och gissa vem som fick MVG jo jag....
Det känns väldigt skönt efter allt mitt slit!
Men vi fick inte reda på vilka som ska få chansen att åka till england (som jag nämda i ett inlägg förut)
det var typ allergier och sånna saker som skulle fixas först och e därför nojd med att jag inte e allergiskt
mot något....


En bild i repris från tjejkväll/dag med mina fiiinatjejor!!!

Pösss Elin<3


Kommentarer
laceeQueen

vinn inbjudan till bloggsvar!



hej söta du!

Gå in min blogg och kommentera bara genom att skriva jag är med :) Vinnaren utser jag ikväll!

2011-03-01 @ 10:22:28
URL: http://nattstad.se/laceequeen
Sara

Så du ville ha bloggsvar... ett tips kan annars vara att skapa en på: www.valresultatet.se , jag tycker den är bättre. Sen kan man även göra omröstningar och snart Quiz där. Tips :)



/Sara

2011-03-02 @ 10:33:17
URL: http://www.valresultatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback