hård dag i skolan!

Heii<3
dagen har varit jobbig och lång pågrund av en sak
ska försöka brätta det ganska kortfattat.....

okej så här var det jag gick till skolan som vanligt i morse rund halv 9. typ klockan halv 11 fick man höra att en tjej i 15:års ålden har avlidit av en bussolycka utanför st:illian skolan och väldigt nära kunskapsskolan (där går jag) Hon skulle gå över en väg och det var väldigt halt och stora snövallar på sidan av vägen. Hon gick över vägen och bössen kommer, hon halkar och bössen kör på henna och bussen krockar mott ett träd. Hon ligger klämd under bössen!

Tjejen dog inte på derekten utan avled efter några minuter av allvarliga skador.
Tjejen gick på kunskapsskolan i 6 och kanske 7 vet ej men tror det...

många i skolan var väldigt ledsna över händelsen förstår värkligen det skulle inte klara av det om någon av minna kompisar dog eller inte minst någon i min familj/släckt :(

jag är 100% säker att det här stämmer om ni inte tror mig så gå in på aftonbladet och kolla sök på bussolycka elr något liknande.

det här blev värkligen inte kortfattat men vill bara berätta vrf min dag har varit så jobbig!

Humör: vet inte rädd elr något liknande!

pösss Elin<3





Kommentarer
Linn-Lay リネンはレイアウト

åhh man tackar så mycket du :D

2011-02-03 @ 11:35:11
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback