Enu en dag i skolan

Tjeenare e hemma nu efter enu en dag i skolan!
Känns som att dagarna bara går och är exakt lika och att jag väntar på att något roligt ska hända!!

Men har faktiskt några roliga planer i vår
först falun med skolan, sen kanske englad (hoppas det <3) sen med klassen till uppsala för en teknik tävling

oj tror att jag har glömmt att berätta det men ifa min klass har gått vidare till en teknik tävling som heter teknik8:an vi kom 5 känner mig fett stolt även fast att jag gissade mig igenom ganska många svar haha:)



Glad alla ♥ dag på er<3
och tack mamma och pappa för de fina örhängerna jag fick i morse älskar er värkligen<3
bild kommer sen..




pöss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback