Dag 1 tjejen bakom bloggen<3

Dag 1 tjejen bakom bloggen:

Jag heter Elin johansson och är 14 år gammal, jag fyller år i Augusti, det får ni inte glömma. jag älskar, värkligen älskar sommaren. Jo vrf då, jo det e för att det är varmt soligt. Man kan sola, bada, segla.
Älskar det värkligen och jag blir ganska lätt brun något jag e väldigt glad över!
Ja jag går på kunskapsskolan i 8:an. om ca ett år måste jag välja till gymnasiet och har värkligen ingen aning om vad jag vill jobba som, ni som vet har tur.
men blir väl kanske natur elr något sång om jag får gissa men det kanske inte e det jag vill, ee men vi får se.
Några intressen: Segla, fota, lyssna på musik, hänga med mina underbara vänner<3

det var lite om mig!!


Vet ni nyss var man på stan och köpte en parfym på rea<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback