Plugg, plugg och ännu med plugg!

- Att det aldrig ska ta slut och jag som bara går i 9:an. Hur ska det här gå?

har suttit och pluggat Tk hela eftermiddagen och smart som jag är så gör jag allt i sista stund.
Även fast jag pluggar hela tiden 24/7 typ så känns det inte som att jag kommer framåt, det är alltid något nytt som måste göras.
Fast som tur är så är det bara en vecka kvar sen åker hela 9:an till Falun en vecka. Viseligen har vi slöjd och praktiskt ämnen men det blir aldrig samma sak eftersom att på kvällarna får vi göra lite vad vi vill. Det är något jag ser fram emot , en av den roligaste veckan på hela året!

Nu måste jag forsätta plugga TK! sitter också och lyssnar på David Guettas nya bega album nothing but the best!
Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer
JOHANNA ANDERSSON

sv' helt okej, tyckte den gick rätt snabbt, självdå? :D

2011-12-02 @ 14:12:52
URL: http://lifeasjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback