Minnen ifrån 2011

vad har jag hållt på med och gjort det här året då?
2011 kommer jag alltid minnas som "åh det var de året som jag åkte till England med skolan"
2011 har varit ett väldigt bra år på många sätt men vissa stunder har också varit rätt jobbiga, med skolan och allt sådant.

England 18-25 Maj
Jag, 19 elever och 2 lärare åkte till england ungefär som utbytes studenter. Ett minne för livet. Hela Englands utbytet är ett sammarbeta som våran skola har med en skola i England. Så vi 20 elever fick bo hos en varsin elev och uppleva deras kultur. Det var riktigt kul, vi blev jätte bra kompisar med dem.
Det roliga är att de kommer till oss i februari och ska bo hos oss en vecka, vilket kommer bli jätte kul! Om ni vill läsa mer om englandsresan och kolla på massor med bilder tryck HÄR

Här är en bild på mig och Moa utanför ett jätte stort köpcentrum. Det var verkligen enormt 


Vad har jag mer gjort det är året?
Jag har varit i Falun två gånger faktiskt, också det med skolan. En gång på vårterminen i 8:an och en gång nu i december. Det är alltid jätte kul. Något som jag verkligen kommer att sakna.
Här är en bild på mig ifrån Falun, när vi har NO!


Sommaren 2011 var också helt underbar, vilket istortsätt alla sommrar är!
Seglade som vanligt med familjen i några veckor. Var hemma med kompisar. Solade och badade ja sånt man bara måste göra på sommaren.


Det här var bara lite av allt de jag har gjort under 2011. Det är nog också det som jag kommer minnas mäst framför allt englandsresan♥

Kommentarer
Anonym

sv: Det är bara bra, sj? :D

2011-12-31 @ 12:00:55
URL: http://amandapersson.blogg.se/
CASSANDRA - tävling!

sV; tack detsamma :D

2011-12-31 @ 12:15:46
URL: http://bruudar.blogg.se/
ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: så lite så :D

2011-12-31 @ 12:16:04
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback