Hemma efter två sköna dagar!

Kom precis hem från Sanna! Okej nu ska vi ta det från början.
Igår var jag med fanny, sanna och jessica, Det var jätte kul att få träffa henne efter ca 5 veckor. ush för lång tid. Sen sov jag hos söta sanna!
Sen idag gick vi och kollade på moas konfirmation, när man satt där saknade man sin konfirmations grupp jätte mycket, aja hoppas vi får se varandra snart!
Efter det cyklade jag och sanna till wickman och träffade fanny sen åt vi lunch där. Helt änkelt två mysiga dagar....

Nu hade jag bara tänkt att ta det lungt och göra precis inget!!!!!!

Juste tänkte också berätta att jag har fått en kusin! Lina sms:ade mig igår. Det blev en kille och han ska heta Håkan, gulligt va hehe :) Jag hoppas allt gick bra......

Hittade en bild från när vi konfimerade oss! hade men kameran men får se om det dyker upp någon bild.


Kommentarer
Linda

sv: Det kan vi göra , jag följer dig nu :D

Glöm inte att delta i mina tävlingar & säg till när du följer mig på bloglovin (;

2011-08-14 @ 18:18:57
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback