Godmorgon!

Godmorgon alla sköna läsare, eller man kanske ska säga god förmiddag! Har faktiskt varit vaken ett tag men har inte orkat blogga.
Jag sörger det var sista sovmorgonen på sommarlovet.

Planer för idag: Handla lite saker till min födelsedag och till skolan
                       Baka tårta tills imorgon...
                       Kanske ska ut och springa i kväll (jag och lina låvade varandra att vi skulle göra det, i sommar men det har inte blivit av)

Jag och jessica hade tänkt att gå ut och fota idag men så smart som hon är så glömmer hon sin kamera laddare på gotland så hon hade inge batteri i kameran...

En bild ni har sätt förut, har bildbrist!


Kommentarer
rebecka

Härlig bild!



SV: Jo, det har vi:) Följa varann?

2011-08-16 @ 13:17:31
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback