Tio saker jag vill göra innan jag dör:D

Hej snodde en sån här rolig tio dagarssak av sanna!, det är rätt kul då får ni reda på lite mer om mig som ni inte vet!

Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör
Dag två: Nio saker om dig själv 
Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta 
Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på 
Dag fem: Sex kändisar du tycker är ursnygga 
Dag sex: Fem saker du aldrig skulle vilja göra 
Dag sju: Fyra saker du har köpt den senaste månaden 
Dag åtta: Tre sätt att få dig att le 
Dag nio: Två favoritlåtar 
Dag tio: En bekännelse

Tio saker jag vill göra innan jag dör!
1. Åka till USA
2.Lära mig surfa
3. Hitta den stora kärleken
4.Spela in en film
5.Åka utomlans med mina kompisar och ha det riktigt skoj!
6.Träffa någon i Glee gänget
7.Gå på Rihannas konsert
8.Segla i Medelhavet
9.Ha en bra karier
10.Vara med på TV!

Det var tio saker som jag vill göra innan jag dör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback