Ni betyder grymmt mycket tjejer!<3

Hej!
Vill bara säga att idag efter skolan känns allt mycket bättre!
Kan tyvärr inte gå in på vad som har händ för privat!<3

Jag kan verkligen inte beskriva hur skönt det känns, jag tror verkligen och hoppas att det kommer bli som förr!
När vi hängde ihop i vårt och tort!<3

Jag Älskar er tjejer enormt mycket jag kan inte beskriva det! Ni alla är som systrar till mig och det känns verkligen så!Vi har så många minnen tillsammans!
Gud Jessica som jag känd i stortsätt hela mitt liv och är som en riktig syster, Sanna den glada som jag lärde känna i 6:an:D Freja som jag lärde känna samtidigt som sanna som man alltid blir glad över att se:D, Fanny som man alltid kan prata med som jag känna i 6:an och sen Johanna som alltid finns där för än:D
Jag kommer alltid minnas er i hella mitt liv och hoppas verkligen att vi kommer hålla ihop hela livet!<3

En bild på hela gänget taget för något år sedan!<3

Gud vad små och söta vi var haha:D
Älskar er tjejer och kommer alltid att göra det!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback