Hemma från TK8:an

Hej
Som ni alla kanske vet så var jag och min klass och tävlade i teknik 8:an idag:)
Vi är gryyymmma fast nej. Det var 1,5 eller 1 poeng ifrån att vi gick vidare till final;/
och våran instrument som vi byckt vill jag inte änns nämna, fast som tur var så kom vi inte sist på den tävlingen. Jo man skulle bygga ett självspelande instrument som skulle kunna spela de 4 första takterna på björden sover.7
Om jag säger så här så var vi en av de som fick lägst poeng för instrumentet, det var sjukt pinsamt.

Bilder från dagen, fast dem är söddiga eftersom att jag bara tog med mobilkameran.

Freja, Johan och Niklas våra tävlande! Ni ser också våra fina tröjor vi hade på oss hahaha:)

Gurra och Tim som håller på att fjanta sig med skyllten. Synd att jag bara fick med dom på bild bakifrån. Dom stod där och skämde ut oss ett bra tag speciellt Gurra.! Sköna grabbs de!

Sjukt grym klass vi är:D


Kommentarer
Moa

haha gurra och tim ♥ haha dom är sköna dom ^^

2011-04-07 @ 19:19:03
URL: http://littlemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback